اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( ۱۳ اردیبهشت ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام؛ سید محمد تراب میری، رئیس جهاد کشاورزی ایلام در نشست زکات استان گفت: تعداد ۵۱۰ کارشناس کشاورزی استان در زمینه ترویج و جمع آوری زکات مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: مشارکت در جمع آوری زکات توسط هر کارشناس پهنه کشاورزی می‌تواند تأثیر مهمی در افزایش پرداخت زکات در این استان باشد و امسال قطعاً تحول خوبی در زمینه جمع آوری زکات اتفاق خواهد افتاد.

روند به کارگیری نیروهای بومی در پتروشیمی دهلران سرعت گیرد

علی عسگری، فرماندار دهلران با اشاره به ظرفیت‌های نفت و گاز در شهرستان، گفت: روند به کارگیری نیروهای بومی در پتروشیمی دهلران سرعت گیرد.

وی حفظ سطح اشتغال موجود را ضروری دانست و گفت: ضمن به کارگیری نیروی بومی و جلوگیری از تعدیل نیرو باید با توجه به سال جهش تولید روند بکارگیری نیروهای بومی سرعت گیرد.

شهر تاریخی سیمره دره‌شهر مرمت می‌شود

عبدالمالک شنبه زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام اظهار کرد: یک میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی برای ساماندهی و مرمت شهر تاریخی سیمره اختصاص یافته است.

وی افزود: آثار معماری و اراضی کشاورزی داخل شهر تاریخی سیمره که در اثر سیلاب‌ها و بارندگی‌های فصلی سال گذشته دچار آسیب شده است با این اعتبار تخصیص‌یافته ترمیم، بهسازی و مرمت می‌شود.

بازگشایی بخش اداری مهدهای کودک ایلام بدون پذیرش کودکان

زهرا همتی، مدیرکل بهزیستی استان ایلام با اعلام این خبر گفت: بازگشایی مهدهای کودک مختص بخش اداری این مراکز و جهت ثبت نام و آماده سازی برای سال تحصیلی جدید خواهد بود.

وی تاریخ ابلاغ بخشنامه را ۱۰ اردیبهشت ماه عنوان کرد و افزود: بر اساس این بخشنامه مدیر و مسوول فنی مهدهای کودک می‌توانند جهت ضدعفونی کردن مهد کودک، ایجاد تمهیدات بهداشتی لازم، هماهنگی ارائه آموزش‌های مجازی، آغاز ثبت نام سال جدید و آموزش پرسنل قبل از بازگشایی اقدام کنند.

تجاوز به چپ سواری پژو ۴۰۵ در دهلران حادثه آفرید

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: در پی تماس‌های مردمی مبنی بر وقوع یک فقره تصادف فوتی در محور دهلران به اندیمشک بلافاصله کارشناسان پلیس راه برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه که صبح امروز مابین یک دستگاه سواری پژو و کامیون بنز به وقوع پیوسته بود متاسفانه به علت شدت تصادف راننده سواری پژو در دم جان باخت.

انتهای پیام /970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول